Тепер розглянемо, як скласти алгоритм для Черепашки, щоб вона намалювала рівносторонній трикутник зі стороною 80 кроків. Нагадаємо, що рівностороннім називається трикутник, у якого всі сторони рівні між собою. У такого трикутника і всі кути рівні між собою. Міра кожного з них дорівнює 60°. На початку роботи алгоритму Черепашка знаходиться в точці А, напрям руху - вертикально вгору, хвостик піднято. Щоб намалювати першу сторону трикутника (АВ), їй потрібно повернутися в положення, яке визначається променем АЕ. Для цього вона повинна повернутися вправо на кут DAB. Опусти хвостик Вправо на ЗО Вперед на 80 Після виконання цих команд Черепашка перейде в точку В і її напрям руху визначається променем BE. Тепер їй потрібно повернутися вправо на кут ЕВС. Після виконання цих команд Черепашка знаходитиметься в точці С і її напрям руху визначатиметься променем CF. Спробуйте тепер самостійно визначити, які команди повинна далі виконати Черепашка, щоб домалювати цей трикутник.
|