Переглянути всі підручники
<< < 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 > >>

 

ВИКОНАВЕЦЬ ЧЕРЕПАШКА

Сьогодні ви познайомитесь з новим виконавцем - Черепашкою. Він схожий на знайомого вам виконавця Кенгуру. Як і Кенгуру, Черепашка може переміщуватися по необмеженому полю. При цьому вона може залишати за собою слід (малювати відрізки), а може й не залишати. Але якщо Кенгуру міг повертатися тільки Праворуч або Ліворуч, то Черепашка може повертатися на будь-який кут.

Розглянемо команди виконавця Черепашка:

Опусти хвостик - опускає хвостик, за допомогою якого малює (залишає слід);

Підніми хвостик - піднімає хвостик;

Вперед на N - переміщується вперед на N кроків у напрямі руху; при цьому Черепашка буде залишати за собою слід (малювати відрізок), якщо її хвостик опущений, і не буде залишати за собою слід, якщо її хвостик піднятий;

Назад на N - переміщується назад на N кроків, тобто переміщується в напрямі, протилежному напряму руху;

Вправо на К - повертається на кут К градусів вправо (за годинниковою стрілкою) відносно поточного напряму руху;

Вліво на К - повертається на кут К градусів вліво (проти годинникової стрілки) відносно поточного напряму руху;

Колір - встановлює колір малювання.

На початку виконання кожного алгоритму Черепашка стоїть у лівому нижньому куті видимої ділянки поля, напрям руху - вертикально вгору, хвостик піднято.

У будь-який момент напрям руху Черепашки і положення її хвостика (опущений або піднятий) можна визначити, подивившись у віконце в лівому верхньому куті екрана.

Ось як виглядатиме алгоритм для малювання Черепашкою квадрата зі стороною 50 кроків.

Опусти хвостик Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50 Вправо на 90 Вперед на 50

 

Переглянути всі підручники
<< < 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 > >>
Hosted by uCoz