Переглянути всі підручники
<< < 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 > >>

 

Давайте пригадаємо виконавця Восьминіжку і його команди Складемо алгоритм розв'язування такої задачі.

Восьминіжка стоїть у клітині (ди-

вись рисунок) і перед нею може стояти одна перешкода або ні (на рисунку така перешкода стоїть). Потрібно скласти такий алгоритм для Восьминіжки, щоб вона в будь-якому випадку зафарбувала три останні клітини в своєму рядку

Зрозуміло, якщо перед Восьминіжкою є перешкода, то вона має її обійти (наприклад, Вгору Вправо Вправо Вниз).

А якщо перешкоди немає, то вона може замість чотирьох команд виконати лише дві (Вправо Вправо). Після цього в будь-якому випадку Восьминіжка повинна зробити два кроки вправо і далі фарбувати потрібні клітини.

Алгоритм розв'язування цієї задачі наведений на рисунку

¦ Проаналізуйте його.

¦ Введіть наведений алгоритм.

¦ Встановіть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм.

¦ Зніміть перешкоду перед Восьминіжкою і виконайте алгоритм.

¦ Змініть алгоритм, щоб Восьминіжка фарбувала потрібні клітини лише в тому разі, якщо вони не зафарбовані.

¦ Змініть алгоритм, якщо відомо, що перед Восьминіжкою може стояти або одна перешкода, або дві перешкоди підряд.

 

Переглянути всі підручники
<< < 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 > >>
Hosted by uCoz